رفتن به محتوای اصلی

تقدیر از سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در قم

مطلب بدون عنوان 4028
در جلسه‌ای با حضور فعالان عرصه گردشگری قم از اقدامات سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر برای توسعه زیرساخت های گردشگری در شهر قم و حمایت از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران 1402 تقدیر شد. 

به گزارش واحد خبر سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، طی مراسمی که با حضور رئیس اتاق بازرگانی قم، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری، مدیر کل میراث فرهنگی و برخی از فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری استان  از مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) به منظور ایجاد زیرساخت‌ها و بستر گردشگری  و اقدامات عمرانی در حوزه شهری و پیرامون حرم مطهر و همچنین حمایت و  حضور فعال و در این نمایشگاه  تشکر و قدردانی به عمل آمد.

در لوح تقدیر معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم آمده است:
برگزاری نمایشگاه بین المللی فرصت مغتنمی است تا نگاهی ارزشمند به فرصت های گردشگری و میراث فرهنگی شهر مقدس قم داشته باشیم. حضور استان قم در این نمایشگاه حاصل سعی و خرد جمعی یکایک مسئولان ، دست اندرکاران صنعت گردشگری و هنرمندان استان بود.  بدینوسیله از حمایت و همراهی جنابعالی در باشکوهتر برگزار شدن غرفه استان قم در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران 23 لغایت 26 بهمن ماه 1402 تقدیر و تشکر نموده ، توفیق و سربلندی شما را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نماییم.
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/KKPlO